Jak zaoszczędzić na wysyłce? Kilka porad dla właścicieli e-sklepów z suplementami diety.

Wprowadzenie

Właściciele e-sklepów, czyli innymi słowy, sklepów internetowych wykorzystujących Internet jako źródło zysków ze sprzedaży określonych produktów mogą zastosować kilka ciekawych rozwiązań przyczyniających się do zmniejszenia wydatków swojej firmy. Forma działalności skupiająca się na relacjach B2C tzn. kontaktach między przedsiębiorstwem a klientami indywidualnymi, globalnie w sieci staje się coraz popularniejszym sposobem zarobkowania. Ze względu na różnorodność doboru produktów, wygodę oraz czas doręczenia zakupów coraz większa część społeczeństwa decyduje się skorzystać z tego rodzaju handlu elektronicznego.

E-sklep z suplementami diety

Posiadacze e-sklepów z suplementami diety zdecydowanie zauważą wzrost zainteresowania w aktualnym (jesienno-zimowym) sezonie. Niedobór witamin, minerałów i substancji odżywczych uzupełniamy specjalnymi środkami spożywczymi, które zasilają nasz organizm. By nasza dieta była jak najbardziej zbilansowana w ofercie sklepów tego typu znajdziemy między innymi witaminę D3, witaminę K, kwas foliowy, magnez czy żelazo, a także wiele innych odżywek i pełnowartościowych składników.

Jak można zaoszczędzić ?

  1. Współpraca z partnerem logistycznym – skorzystanie z usług wyspecjalizowanych brokerów usług kurierskich może pomóc obniżyć koszty naszej działalności. Oszczędzamy na wysyłce towarów (których jako e-sklep nadajemy wiele) poprzez umowę z firmą zrzeszającą pod sobą przewoźników i operatorów – nie korzystamy z ich zawężonych usług osobno. Brokerzy automatycznie oferują niższe stawki i sporo możliwości ustalanych w indywidualnej ofercie. Jednym z brokerów tego typu jest Globkurier.pl platforma specjalizująca się w nadawaniu przesyłek zarówno w naszym kraju, jak i za granicą. Prowadząc e-sklep, jednym z najważniejszych punktów jest polityka wysyłkowa:
  • rodzaj doręczenia – dla konsumentów liczy się szeroki wachlarz możliwości takich jak dostawa pod wybrany adres, doręczenie wysyłki do paczkomatu lub konkretnego punktu odbioru, możliwość realizacji przesyłki pobraniowej np. globkurier.pl/wysylka-za-pobraniem
  • czas wysyłki – przekazanie przesyłki do nadawcy najlepiej tego samego dnia bądź w ciągu maksymalnie 1,2 dni roboczych, możliwość dostarczenia produktu podczas nieobecności klienta.
  • sposób zarządzania – darmowa przesyłka, kupony rabatowe, wysyłki zagraniczne, monitoring zmian rynkowych,
  • możliwość łatwego zamówienia przesyłki automatycznie bez wycen, bez zobowiązań i bez oczekiwania np. globkurier.pl/porównywarka-kurierów

Wszystkie elementy wpływają na finalne zadowolenie klientów korzystających z usług naszego przedsiębiorstwa.  Według prowadzonych badań klienci dokonują wyboru danego e-sklepu, powołując się na atrakcyjną cenę towarów, niskie koszty dostawy oraz opinie klientów – wybór odpowiedniego partnera logistycznego jest więc bardzo istotną kwestią. Stała współpraca z brokerem/operatorem z pewnością również w czasie będzie skutkowała korzystniejszymi warunkami finansowymi.  Dodatkowo zaoszczędzić możesz na:

  1. Powierzchni biurowej i magazynowej (wykorzystanie prywatnego mieszkania, wirtualnego biura czy skorzystanie z coworkingu)
  2. Kupnie używanego sprzętu biurowego/dzierżawiąc urządzenia biurowe
  3. Darmowych i tańszych oprogramowaniach
  4. Elektronicznym przechowywaniu dokumentacji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *